שינויים וחידושים ב Life in Balance

היום אני כותב בעיקר כדי לסדר לעצמי את הראש, קורים המון דברים!!

קודם כל היום קיבלתי את המפתחות למרפאה החדשה בה אני מתחיל לעבוד בכפר סבא (הרצפלד אברהם 7 – חטיבת גולני פינת המעפילים). זה די מרגש מכמה סיבות. קודם כל החדר הוא חלק ממרפאה של רופאי ילדים. אני מרוצה כל כך מהעובדה שיש רופאים בארץ, ועוד כל כך קרוב אלי, שמבינים את הערך והחשיבות של תחומי עיסוק נוספים (יחד איתי עובדים שם גם מדקרת סינית, פסיכולוגית, מטפלת בפסיכודרמה). יש אפילו דיבורים על הקמת מרכז טיפולים הוליסטי! אני במיוחד שמח להתחיל שם את העבודה כיוון שיש פוקוס מסויים, בעיקר ע"י אחת הרופאות, בעיסוק בהפרעות התפתחות, שזה כידוע תחום העיסוק וההתמחות העיקרי שלי, והמקום בו אני מאמין שאני יכול לעשות את השינוי הגדול ביותר בחייהם של המטופלים שלי. אני מקווה שבאמת נצליח להפרות איש את עבודתו של רעהו, שכן בדרך זו המטופלים שלנו יזכו לכל כך הרבה יותר.

הדבר השני המעניין הוא שהתחלתי להעביר מבדקי MOXO. זהו מבדק שמיועד במקור לזהות ADHD (הפרעת קשב וריכוז), אך אני גיליתי כי הוא נותן לי מידע רב וחיוני לגבי הפעילות של האזורים השונים במוח, וכי מעבר להיותו כלי אבחוני טוב ל ADHD, הוא כלי אבחוני מצויין לנוירולוגיה תפקודית. מעבר לכך שלדעתי המבדק הזה יחליף בקרוב את רוב המבדקים הממוחשבים הקיימים ל ADHD, אני מאד שמח שיש לי את הכלי הזה, ומחכה בקוצר רוח לראות את התועלת שהוא מביא למטופלים שלי.

חשבתם שזהו? אז יש עוד, לפני כחודש לקראת סיום הכנס החצי שנתי של האגודה הישראלית לכירופרקטיקה, קיבלנו את ההודעה שכבר בסתיו הקרוב עתיד להתחיל לפעול בארץ בי"ס לכירופרקטיקה!! ביה"ס הוא בעצם קמפוס מרוחק של אוניברסיטת Life, שהיא אחד המקומות הטובים ביותר בעולם ללמוד בהם כירופרקטיקה באופן כללי, ובאופן ספציפי נוירולוגיה תפקודית. בקמפוס הראשי של אוניברסיטת Life נמצאת המרפאה היחידה (כיום) שהיא כולה מוקדשת לנוירולוגיה תפקודית, ומטפלים בה טובי הנוירולוגים התפקודיים בעולם, כולל דר' טד קריק (Ted Carrick) בעצמו (מפתח התחום כולו, והסמכות העליונה בעולם כיום בכל הקשור לנוירולוגיה תפקודית). בהיותי נוירולוג תפקודי בהתמחות, אני נרגש מאד שביה"ס לכירופרקטיקה הראשון שנפתח בארץ קשור בצורה כל כך ישירה למקום היחיד בעולם בו ניתן למצוא מרפאת נוירולוגיה תפקודית, ואשר בה מטפלים טובי המומחים בעולם.

חכו, עוד לא סיימתי!! מזה כשנה וחצי אני עובד עם חברה בשם Life Vantage. אנחנו משווקים תוסף תזונה בשם פרוטנדים. זוהי אחת מפריצות הדרך הגדולות באמת של המדע בכל הקשור לנוגדי חמצון בכלל ולשיפור הבריאות בפרט. גם בתור חוויה אישית, גם מבחינת המחקרים המתפרסמים בירחונים מדעיים חשובים ביותר, וגם מתוך חוויותיהם של חברים וקרובים, יש לי בטחון אדיר בתרומה של תוסף מזון זה לבריאות שלי, ולבריאות של כל המשתמשים בו. החלק המרגש בכל הסיפור הוא שלפני כשבועיים שוחחתי עם אחד השותפים הבכירים יותר (אני די זוטר בשלב זה :-)), והחלטנו שאנחנו מתחילים בתהליך לפתוח את ישראל לשיווק. אם מעניין אתכם לשמוע יותר פרטים, אתם כמובן מוזמנים ליצור עימי קשר ואשמח לחלוק!! אני מקווה שתוך שנה וחצי-שנתיים יהיה שיווק מלא של פרוטנדים בארץ הקודש. אני יודע שיש כל כך הרבה אנשים שיכולים להינות מהתרומה הבריאותית של שימוש תדיר, אני בהחלט יכול להעיד על עצמי שזה ללא ספק עשה אצלי שינוי מהותי בחיים.

דבר אחרון, בחודש מאי האחרון הייתי במילואים. אני מוכרח לציין את האופן בו חיילי הפלוגה שלי התנהלו והתנהגו עם התושבים היהודים והערבים כאחד – בכבוד, באנושיות, ברצינות. הייתי גאה להיות חלק מהכוח הזה, מהקבוצה הזו. בזכותם ובזכות אנשים כמותם יש לנו כוח מילואים (קטן ככל שיהיה, אבל זה כבר דיון אחר…). כולי תקווה שיבוא היום בימי חיי בו לא נצטרך להמשיך ולשים את חיינו מנגד ונוכל באמת לחיות (בשום ובנחת) בארץ זבת חלב ודבש.

חופש נעים ובטוח לכולם, לא לשכוח לשתות מים!!
שבוע מוצלח, תשמרו על איזון בחיים, ואת החיים באיזון.
עד הפעם הבאה,
דר' עומר.

השארת תגובה