אוטיזם

אוטיזם, או הפרעה על הספקטרום האוטיסטי (ASD), משפיעה באופן משמעותי ביותר על הילד, על יכולתו להפיק את המיטב מחייו, וכמובן משפיעה גם על המשפחה הסובבת אותו - רגשית, קוגניטיבית, וכמובן כלכלית.

במרפאתנו אנו מציעים טיפול ייחודי, המכוון למקור. אם מסתכלים על כל התסמינים האופייניים לילד אוטיסט, וכן מסתכלים על היכולות המיוחדות שילדים אלו מפגינים לעיתים קרובות, ניתן לראות בבירור שכל הקשיים קשורים לתפקודי מוח השוכנים במידה רבה יותר בהמיספרה הימנית, ואילו כל היתרונות שייכים לתפקודי מוח השוכנים בעיקר בהמיספרה השמאלית של המוח. כמו כן, ניתן לראות שחלק גדול מהבעיה הוא היכולת של חלקי המוח השונים לתקשר אחד עם השני, ולהיות מסונכרנים אחד עם השני. ברקע ניתן לראות עדויות, הן בבדיקה והן בהיסטוריה, על עיכוב התפתחותי במידה זו או אחרת.

הטיפול במרפאתנו מכוון להשלים קודם כל חסכים התפחתותיים, אותם ניתן לרוב לראות בצורה של רפלקסים פרימיטיביים שאינם מעוכבים כראוי, ולאחר מכן הפעלה סלקטיבית ואסימטרית של המוח כך שהחלקים האיטיים והפחות יעילים מופעלים יותר, על מנת להשיב לאט לאט איזון למערכת, כך שניתן יהיה להגיע לשלב השלישי והוא השבת הסנכרון לכל החלקים.

בצורה זו ניתן לראות לאורך זמן ירידה משמעותית בתסמינים, שיפור ביכולות, חזרה הדרגתית למסלול ההתפתחות התקין, ירידה בצורך בטיפולים ובאמצעים מיוחדים כגון תוספי תזונה או מזונות מיוחדים וכו'.

מטרתנו עבור כל ילד אוטיסט שמגיע אלינו היא שיגדל להיות מבוגר עצמאי, פורה, מועיל לעצמו ולחברה, עם כלים שיכולים לעזור לו להגשים את חלומותיו ואת הפוטנציאל הגלום בו, בלי הצורך בתמיכה וטיפול מתמשכים מצד הוריו, משפחתו, והסביבה בכלל.

לפרטים נוספים וקביעת תורים:
054-444-2448
drhirsh@lifeinbalance.co.il