הפרעות קשב וריכוז ADHD

הפרעות קשב הן הפרעת הילדות הנפוצה ביותר, והן גם הסיבה הנפוצה ביותר לקבלת מרשם מרופא הילדים. כיום מוערך כי כ 10% מכלל הילדים מאובחנים עם הפרעה זו. הטיפולים המוצעים כיום כוללים בעיקר טיפול תרופתי, וכן טיפולים משלימים כגון טיפולים התנהגותיים למיניהם, ריפוי בעיסוק, הוראה מתקנת, וכו'.

במפראתנו אנו מכוונים גבוה יותר. המטרה עבור כל ילד שמגיע למרפאה, כשהקושי המרכזי שלו הוא תסמיני הפרעות קשב וריכוז היא להביא אותו למצב בו התסמינים הללו אינם גורם משמעותי בחייו, כך שגם אם עדיין קיימים במידה זו או אחרת, אין הם משפיעים על התנהלותו, על מערכות היחסים שלו, וכמובן אינם מהוות נטל רגשי וכלכלי על הילד או על משפחתו.

מטרה זו ניתנת להשגה כיוון שהטיפול במרפאתנו מיועד לתקן את הבעיה הבסיסית שגורמת לתסמיני ADHD. התהליך כולל השלמת חסכים התפחתותיים, הניתנים לצפייה בעיקר בדמות רפלקסים פרימיטיביים אשר אינם מעוכבים כראוי, תיקון חוסר האיזון הנוירולוגי המהווה הגורם המרכזי לתסמינים, ע"י גירויים שונים המכוונים לחזק את איזורי המוח החלשים והאיטיים, וכן גירויים ותרגילים שונים המכוונים להשיב סנכרון למוח על חלקיו השונים.

אין יותר צורך לחיות כל החיים תחת השפעתם של כדורים, רק כדי לעבור את היום. אין יותר צורך לשאול את עצמנו - מה יהיה עם הילד כשיגדל? איך יסתדר? ניתן לתקן את חוסר האיזון, להשיב את הילד למסלול ההתפתחות התקין, ולתת לו את כל האפשרויות להגשים את הפוטנציאל הגלום בו לכשיגדל, להיות בוגר פעיל, מועיל ועצמאי ומאושר.

לפרטים נוספים וקביעת תורים:
054-444-2448
drhirsh@lifeinbalance.co.il